Nowe apteki mogć być otwierane tylko przez farmaceutów – jest zgoda dwóch izb parlamentu

Izba Senatu odrzuciła dziś wniosek o odrzucenie ustawy o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne (projekt poselski) i przyjęła ją bez
czytaj dalej

Chociaż wmawiają nam, że lekarz to zawód bez przyszłości – tabuny chętnych na Uczelnie Medyczne w Polsce

Jak co roku przed maturami tzw. Drzwi Otwarte na Uczelniach Medycznych. Już "po" jest m.in. Uniwersytet Medyczny w Gdańsku a
czytaj dalej

RPO chce poznać sumienie Aptekarzy

Według doniesień medialnych w Polsce pojawiają się apteki nieprowadzące sprzedaży środków antykoncepcyjnych z uwagi na powoływanie się przez farmaceutów w
czytaj dalej

Dnia 13.04.2017 Nowelizacja Prawa farmaceutycznego ma chronić pacjentów przed wzrostem cen leków - przekonuje ministerstwo zdrowia w komunikacie opublikowanym w czwartek. Resort odniósł się w ten sposób do zarzutów, że ustawa zwana "Apteką dla aptekarza" może spowodować wzrost cen leków. Zdaniem MZ na nowych przepisach skorzystają małe, rodzinne apteki, które przegrywają w konkurencji z aptekami sieciowymi. "Rozwiązania zaproponowane w ustawie – wbrew opiniom krytyków – są korzystne dla pacjentów. Obecnie sieci aptek sztucznie obniżają ceny leków nierefundowanych (w tym leków bez recepty) i sprzedają je po cenach dumpingowych" - ocenia ministerstwo.    Dnia 24.03.2017 Do dalszego procesu legislacyjnego trafią wczoraj uchwalone przez Sejm ustawy zdrowotne: 1.Nowelizacja dostosowującą prawo o transplantacjach do wymogów UE. Nowe brzmienie ustawy o pobieraniu, przechowywaniu, i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów. Tzw. ustawa transplantacyjna dostosowuje przepisy do dyrektyw unijnych dotyczących m.in. kodowania tkanek i komórek ludzkich oraz procedur weryfikacji równorzędnych norm jakości i bezpieczeństwa przywożonych tkanek i komórek. Celem nowelizacji jest zwiększenie bezpieczeństwa biorców oraz dawców tkanek i komórek. Ustawa dotyczy m.in. utworzenia jednolitego kodu europejskiego umożliwiającego identyfikację dawcy komórek lub tkanek dystrybuowanych w UE. Reguluje też szczegółowe wymagania w zakresie monitorowania pobranych, przetworzonych, przechowywanych lub dystrybuowanych komórek, tkanek lub narządów oraz wyrobów medycznych i materiałów mających bezpośrednio kontakt z nimi. 2.Ustawa tworzącą tzw. sieć szpitali. Nowelizacja ma zapewnić pacjentom lepszy dostęp do świadczeń szpitalnych, ambulatoryjnych i rehabilitacyjnych. Chodzi też o poprawę elastyczności zarządzania szpitalami i optymalizację kosztów leczenia. Ustawa wprowadza system podstawowego szpitalnego zabezpieczenia świadczeń opieki zdrowotnej obejmujący grupy szpitali: I, II, III stopnia, onkologiczne, pulmonologiczne, pediatryczne i ogólnopolskie (np. instytuty, szpitale resortowe). Do systemu zabezpieczenia będą kwalifikowane podmioty publiczne i niepubliczne spełniające ściśle określone kryteria dotyczące zakresu i charakteru udzielanych świadczeń. Pierwsze wykazy szpitali zakwalifikowanych do sieci poznamy nie później niż do 27 czerwca. Ustawa o sieciach szpitali została uchwalona i wchodzi w życie 3.Nowelizacja ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta zwiększa prawa pacjenta w zakresie dostępu do dokumentacji medycznej oraz ochronę zawartych w niej danych osobowych i informacji o stanie zdrowia, a także doprecyzowuje przepisy dotyczące niektórych praw pacjenta, uprawnień rzecznika praw pacjenta oraz funkcjonowania wojewódzkich komisji ds. orzekania o zdarzeniach medycznych. Nowe przepisy zaczną obowiązywać 14 dni od ogłoszenia noweli.    Dnia 01.03.2017 WHO Światowa Organizacja Zdrowia ostrzega, aby sprawdzać źródła stron internetowych dostarczających informacji na temat bezpieczeństwa szczepionek. W ostatnich latach wiele stron internetowych świadczy mylące informacje dotyczące bezpieczeństwa szczepionek, wywołując falę nieuzasadnionych lęków. "Każdego dnia, dezinformacje na temat szczepionek mnożą się w internecie", mówi Isabelle Sahinovic, koordynator Vaccine Safety Net przy WHO. "To jest niebezpieczne. Musimy się upewnić, że rodzice, opiekunowie i pracownicy służby zdrowia korzystają z wiarygodnych informacji na temat szczepionek."    Dnia 06.03.2017 MZ: sytuacja dot. antybiotykoopornej bakterii New Delhi - pod kontrolą.W Polsce od 5 lat rośnie liczba zarażonych tą bakterią. New Delhi metallo-β-lactamase – enzym z grupy metalo-β-laktamaz uodparniający bakterie na wiele antybiotyków beta-laktamowych. Dotyczy to również karbapenemów, które używane były głównie do leczenia chorób powodowanych przez bakterie odporne na inne antybiotyki. Z powodu niemożliwych do opanowania infekcji bakteryjnych co roku umiera w Unii Europejskiej ponad 25 tys. osób. Tak źle z lekoopornością jeszcze nie było - ostrzega już od 3 lat Światowa Organizacja Zdrowia WHO    Dnia 18.02.2017 Sprzedaż na koniec 2016 r. całego rynku farmaceutycznego wyniosła ponad 31 700 000 000 PLN, Natomiast wartość refundacji wyniosła blisko 8 100 000 000 PLN (+2,5% do 2015roku). W styczniu 2017 sprzedaż rynku aptecznego była o 84,05 mln PLN wyższa w stosunku do sprzedaży z grudnia 2016 w którym wyniosła 2 938 mln PLN. Średnia marża apteczna w styczniu 2017r. wyniosła 26,01%. Natomiast w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku sprzedaż całego rynku zwiększyła się o 455,71 mln PLN. roku. Trwa trend wzrostu ilości klientów aptek, którzy kupują coraz więcej produktów aptecznych tj. leków, suplementów i kosmetyków    Dnia 09.02.2017 Minister Radziwiłł dla jednego z dzienników: Likwidacja NFZ to nie jest zmiana tabliczek, ale bezpośrednie wzięcie odpowiedzialności za zdrowie obywateli przez administracje państwową. Po 1 stycznia zniknie weryfikacja uprawnienia do korzystania z państwowej służby zdrowia. Nie będzie potrzebnych tylu ludzi, którzy dzisiaj się tym zajmują.     Dnia 24.01.2017 Rośnie świadomość Polaków do zgłaszania działań niepożądanych leków a czy Firmy Farmaceutyczne są z tego zadowolone? W zeszłym roku o 30 procent więcej pacjentów niż rok wcześniej, zgłosiło działania niepożądane leków do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych. Dla firm farmaceutycznych otwiera się nowy rynek zbytu - państwa afrykańskie będą mogły importować leki.



Propozycje Reklamy lub Promocji :

 

a) Artykuł płatny dla reklamodawcy  to ciekawy sposób budowania świadomości marki i jej zasięgu, natomiast dla wydawcy to źródło dochodów na rozwijanie serwisu. Są one powszechne na wszystkich portalach.

b) Artykuły eksperckie tzw. content marketing. Polega na tworzeniu treści wartościowych dla czytelnika, a następnie publikacji tych treści w mediach. Jednym z najważniejszych narzędzi content marketingu są artykuły eksperckie. Podstawową cechą, która odróżnia je od typowych artykułów sponsorowanych jest neutralny charakter i brak przekazów reklamowych w treści, linków do stron na zewnątrz. Tekst ekspercki to przede wszystkim materiał użyteczny dla czytelnika – porada, rzetelna informacja oparta na badaniach i długoletnim doświadczeniu, przejrzysta instrukcja. Dzięki temu narzędziu firma buduje zaufanie czytelnika i swoją pozycję eksperta, a także zyskuje darmową publikację, wynikającą z braku wątków autopromocyjnych.

 

sdgga

 

Cennik 2017 rok

Artykuł w dziale tematycznym (tematyka medyczna lub farmaceutyczna z przekierowaniem ze strony głównej w formie zdjęcia ze wstępem do artykułu cena
Artykuł w dziale tematycznym emisja na 1 miesiąc(link ze strony głównej)  cena
Artykuł o tematyce różnej (z wyłączeniem tematów sprzecznych z prawem, pornograficznych, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc)z przekierowaniem ze strony głównej w formie zdjęcia ze wstępem do artykułu  cena
Artykuł o tematyce różnej (z wyłączeniem tematów sprzecznych z prawem, pornograficznych, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc)z przekierowaniem za pomocą linku ze strony głównej  cena

* ceny są cenami netto

*Artykuły eksperckie wg definicji                                                                     bezpłatnie

 

Banery  ( miejsce na jego zamieszczenie na witrynie, wybierasz sam )

treyeyerey

 

Ceny banerów zaczynają się od 500 PLN na tydzień 

                                                                               Artykułów sponsorowanych od 300 PLN

          Prosimy wypełnić prosty formularz, abyśmy mogli przygotować dla Ciebie odpowiednią ofertę**

yreyreyers

 

 Usługodawcy – Świadczeniodawcy pokazani w formie  „bezpłatnej”  Pakiet A  stanowią informację dla Usługobiorców i może ją dodać każdy.

Założenia Portalu zawarte są w  O serwisie. Zarazem  z informacji, które docierają od Pacjentów-Portal,  może sam wyróżnić bezpłatnie danego Świadczeniodawce za jakość świadczonych usług.

Dodanie wpisu odbywa się za pomocą formularza “Dodaj Placówkę Zdrowia” (dolne MENU) lub “Kontakt”.

Dodany bezpłatny wpis pokazuje się wciągu 180 dni od jego poprawnego dodania.

Dodany płatny wpis pokazuje się wciągu 2 óch dni.

Dodany wpis z opcją płatną będzie aktywny przez 360 dni. Po tym czasie kiedy zainteresowany nie przedłuży go – wpis taki traci status opcji B i staje się automatycznie opcją A bezpłatną

Pakiet A BEZPŁATNY,  pozwala zaprezentować podmiot leczniczy na Portalu. Wpis zostaje umieszczony w jednej wybranej kategorii. Zawiera podstawowe dane teleadresowe:nazwę, ulicę i nr, miasto, województwo (bezpłatnych wpisów nie aktualizujemy)
Pakiet B PODSTAWOWY jest usługą zawierającą elementy płatne. Zawiera opis, dane teleadresowe oraz 1-25 zdjęć widoczne po otwarciu profilu. We wpisie może zostać umieszczony odnośnik do strony internetowej itd.
Pakiet C  WYRÓŻNIONY– indywidualnie

Pakiet D -pozwala zaprezentować podmiot leczniczy na Portalu. Wpis zostaje umieszczony w jednej wybranej kategorii. Zawiera podstawowe dane teleadresowe: nazwę, ulicę i nr, miasto, województwo plus nr Telefonu kontaktowego i adres E-mail (wpisy te są aktualizowane)

Wpisy odpłatne Świadczeniodawców w serwisie są płatne według cennika ważnego od 02.01.2017 rok:

Pakiet A :
– 0 zł   / rok

Pakiet B :
– 190 zł netto / rok
– 270 zł netto / 2 lata
– 399 zł netto / 3 lat

Pakiet C :

– indywidualnie

Pakiet D :

– 250 zł netto Opłata jednorazowa

  ETAPY DODANIA WPISU:

1.DODANIE WPISU PRZEZ klienta i/lub ADMINISTRATORA

2.EDYCJA WPISU PRZEZ MODERATORA PORTALU

3.PUBLIKACJA

4.W ZALEŻNOŚCI JAKA PUBLIKACJA PRZY OPCJI PŁATNEJ – ZAPŁATA  I WYSTAWIENIE DOKUMENTU SPRZEDAŻY.

 

DANE PEŁNYCH WPISÓW(płatne:nazwa,adres,e-mail,www,tel.) POTWIERDZAMY W REJESTRACH m.in. http://rejestr.nil.org.pl/xml/nil/rejlek/hurtd

Jeśli są jakieś rozbieżności w podanych danych  prosimy o sprostowanie: redakcja@pmfpl.pl  lub formularz  Kontakt na stronie

 

hfdfghdh

 

OFERTA PODSTAWOWA DLA PODMIOTÓW LECZNICZYCH

PORÓWNANIE OPCJI  Pakiety płatne  Pakiet bezpłatny
nazwa firmy, miejsca lub strony TAK TAK
adres z numerem ulicy TAK TAK
obce REKLAMY na Profilu NIE TAK
logo TAK
pełny opis TAK
pierwsze pozycje przy wyszukiwaniu działów TAK
pierwsze pozycje przy wyszukiwaniu ulic TAK
pierwsze pozycje przy wyszukiwaniu słów TAK
pierwsze pozycje w spisie firm pod nr ulicy TAK
link do strony www TAK
mapa TAK
prezentacja lub pełny opis Świadczonych Usług TAK
godziny otwarcia TAK
zdjęcia pokazujące placówkę TAK
numery telefonów kontaktowych bezpośrednio do Świadczeniodawcy lub Usługodawcy TAK
link do strony w serwisie Facebook TAK
poszerzona opcja Tagów ,słów kluczowych dla SEO TAK
zwiększona promocja w stosunku do zwykłych profili TAK
lepsze możliwości wyszukiwania TAK

 

* Wycena w/w składników promocyjnych, ulegnie zmianie, kiedy Portal połączymy z kontami social – mediów (szczególnie budowanym aktualnie fanpage’u na portalu Facebook).

** Wyceny na zapytania ofertowe z firm reklamowych i PR, które robią kampanie dla swoich Klientów, sporządzane będą po wypełnieniu formularza na google, wraz z przesłaniem informacji na Kontakt, że takie zapytanie zostało złożone.

hdfghdghtuyuyr

 

 

Uwaga !

Klient(ŚWIADCZENIOBIORCA) może wysłać wiadomość(np: zapytanie) do Usługodawcy(ŚWIADCZENIODAWCY)  jeśli ten udostępnił adres e-mail  i wyraził na takie przesyłanie zgodę.

Aktualizowano: luty 2017

Oferta
5 (100%) 3 votes

← Poprzedni krok

Proszę podać poprawne imię, email oraz pytanie.

Powered by LivelyChat
Do góry